Verzending

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen gebeuren, zullen binnen de 1 à 3 werkdagen verzonden worden. 
Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen:

€ 6,50 voor bestellingen onder de € 75,- naar België
€ 8,50 voor bestellingen onder de € 75,- naar Nederland
Gratis voor bestellingen vanaf € 75,-

Levering verloopt via de postbode of pakketbezorger van onze partner Bpost. 
Na verzending van uw pakketje zal u een traceercode krijgen via email waarmee u de levering van uw bestelling kan opvolgen

Retour

Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te retourneren.

U krijgt dan het volledige orderbedrag exclusief verzendkosten gecrediteerd. De kosten voor retour van uw thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u de retour aanvragen via uw account (Geschiedenis en details van mijn bestellingen -> Details) of u kan contact opnemen met onze klantendienst. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Producten die aangekocht zijn in de solden ("sales" en/of "stocksale") kunnen we echter niet aanvaarden als retour. Deze verkopen zijn 100% definitief en bindend.

Product ruilen?

Wilt u uw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. U kunt hiervoor contact opnemen met onze klantendienst of via uw account (Geschiedenis en details van mijn bestellingen -> Details).

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.

New Account Register

Already have an account?
Log in instead Of Reset password